Metalheads Against Humanism.

View previous topic View next topic Go down

Metalheads Against Humanism.

Post  Dasyatidae. on Tue Oct 23, 2007 7:07 pm

Nou ging ik die site (http://www.anus.com/etc/humanism) lezen, maar ik kwam er maar niet doorheen.
Iemand even uitleg, wat is het nou precies?

Dasyatidae.
Admin

View user profile http://www.freewebs.com/enccent_zooi/

Back to top Go down

Re: Metalheads Against Humanism.

Post  TesteMorte on Tue Oct 23, 2007 10:44 pm

nou, ik heb ook mijn best gedaan, maar ik krijg meer de indruk dat deze groep mensen die zichzelf 'free spirits' durven te noemen niet meer dan een stel kortzichtige racisten zijn.

Men probeert met een hoop onsamenhangende informatie erdoorheen te jagen dat het blanke ras beter is dan (in westerse landen) etnische minderheden.Tegelijkhertijd lopen ze te raaskallen over 'ancestors', honor and pride, die shit. Een lesje geschiedenis voor de mensjes daarzo:
De Amerikaanse indianen zijn een minderheid in Amerika, maar zoals iedereen hopelijk weet wel de originele bewoners van dat land! Dan zouden de blanken daar toch moeten optyfen??? nee, dat opeens weer niet! juist...
Dat hele gebeuren klopt dus alweer voor geen cunt, en men spreekt zichzelf tegen.

nog zoiets geweldigs... ('They' zijn hier de antifacisten)
''They want diversity so that they can breed us into a uniform color, uniform culture and uniform belief system. They want freedom of thought, except for those who might criticize society's "positive" tendecies. This is brainless and pathetic. ''
Als je het mij vraagt is geloven in zo'n belachelijke en vergezochte theorie 'brainless and pathetic'!

ik ga slapen, ik wordt echt moe als ik dit soort facistische bullshit zie
welterusten!

TesteMorte

View user profile http://www.n.v.t.nl

Back to top Go down

Re: Metalheads Against Humanism.

Post  Dasyatidae. on Wed Oct 24, 2007 7:44 am

Die mafkezen wrote:They want diversity so that they can breed us into a uniform color, uniform culture and uniform belief system.

Ehm, sorry maar wie wil er nou juist dat er maar 1 "kleur" is?
Zij gaan zeuren over "alleen maar blank, blablabla", en dan zeiken zij dat de AntiFa een "uniforn color system" wil? Aha.

Maar oke, ik waag nog een poging.

They want individual rights, except to say something different than what the herd is saying

Dat is juist positief, maar oke. En dan maar non-conformisten "brainless" noemen. Interesting.

3. The metal scene is not open to those who would wield the power of society against the free spirits, and whose fundamental motivation is fear of difference.

Look who's talking Laughing

1. No people are created equal, nor is there any basis for linear "equality" between people, experiences, or ideas.

"nor is there any basis for "equality" between people, experiences, or ideas." Ik heb zelf ook echt niet kunnen bedenken dat niemand precies dezelfde dingen meemaken/denken. Je meent het!

"No people are created equal..." Last time I looked, hoorde iedereen nog tot het mensenras, de zogenaamde homo sapiens (hoewel er over sapiens (wijs) wel valt te twijfelen).
Logisch dat niet iedereen gelijk geboren is; sommigen zijn fysiek sterker, anderen hebben een hoger intellectueel capaciteit, enz.

Darwinistisch gezien is het ook selbstverstandlich dat mensen uit Nigeria (afro), om maar wat te noemen, en mensen uit Pole verschillende "eigenschappen" hebben. Ik bedoel, pak maar een eiland met Vogel Ras A, en pleur daar de helft van op Eiland B en de andere helft op Eiland C. Als je dan na 30 jaar terug gaat, is er ernstig wat mis gegaan als je op Eiland B geen Vogel Ras B vindt, en op Eiland C geen Vogel Ras C.
En als we nou allemaal nog in de fucking prehistory leefden, zou een Pool keihard dood gaan in Nigeria, en een Nigerier het ook niet al te prettig hebben in Polen, simpelweg omdat ze niet aangepast zijn. Klopt, in Pole zijn de (blanke) Polen de superieure ras, in Nigeria zijn de (zwarte) Nigeriers de superieure ras. Het is niet anders. De omgeving selecteert.

Alleen even 1 ding he: we leven helemaal niet meer in de prehistorie! Idea Het is tegenwoordig nou eenmaal mogelijk om te overleven, waar je best wel dood zou zijn gegaan als we nog in de jungle rond zouden rennen. Het gaat helemaal niet meer om je fysieke capaciteiten. Iedereen is gelijk, gelijke kansen, bladiebla, in "onze Westerse samenleving".
Vat hem nou maar niet verkeerd op, trouwens, want iedereen heeft gelijke kansen. Iedereen is helemaal niet gelijk, want niet iedereen maakt optimaal gebruik van die kansen.
Ik zal eens een voorbeeld geven. (En dan gaan we er nu even vanuit dat "religie" hier "slecht" is Wink). Je hebt Persoon A en Persoon B. Die hebben precies dezelfde opvoeding en invloeden gehad, tot hun 16de. Hun ouders zijn streng Christelijk, en ze geloven allebei (even sterk) in God. Toen ze precies tegelijkertijd 16 werden, kwamen ze (tegelijkertijd) Persoon C tegen. Persoon C is een rationalist sceptic. Persoon C geeft kritiek op God, en weet het te onderbouwen. Persoon C geeft Persoon A en Persoon B allebei (dezelfde) boek voor hun verjaardag, waar individualistische, vrijdenkende, rationele dingen in staan. Persoon A leest het boek. Persoon A denkt, BLASPHEMY! HERESY! APOSTACY! en gooit het boek meteen weg. Vervolgens (eigenlijk tegelijkertijd, maar dat even terzijde) leest Persoon B het boek. Persoon B denkt: Hm. Dit is best.... onchristelijk. I'll probably go to hell for this. Maar in tegenstelling tot Persoon A, gooit Persoon B het boek niet weg; hij/zij gaat erover nadenken. Which results in, 5 maanden later, een vrijdenkend individu!
Zijn ze nou gelijk? Nee. Maar ze hadden wel gelijke kansen.

Punt is, dat het intellect bepaalt wat je ermee (met de "kansen") doet, en niet de ras. Je kan nou wel mooi gaan zeggen dat blanken slimmer zijn dan negers, maar dat hoeft helemaal niet. Misschien dat de technologie in Europa/Amerika/Azie meer ontwikkeld is, maar die hebben het ook meer nodig dan de negertjes in Afrika. En er zin overigens ook meerdere vormen van intilligentie (als iemand die tekst wil die over dat onderzoek (multiple forms of intelligence) gaat, roep maar, dan ga ik hem wel een keer zoeken en overtypen.).

(En even tussendoor, Metalheads Against Humanism geeft het zelf zelfs toe dat "intellect" wordt bepaald door wat je ermee doet, en niet door je ras. Kijk maar:

Maar dat even terzijde, ik ga verder met mijn verhaal. ^_^)

Dit is ook het punt van sociaaldarwinisme. Begonnen door Ragnar Redbeard (niet de piraat, "ze" zijn er nog steeds niet uit wie hij nou was, sommigen vermoeden Jack London) met zijn boek, Might is Right (die naam komt sommigen misschien wel bekend voor Wink), en even kort uitgelegd is het ongeveer:
Boyd Rice, in een interview met Bob Larson wrote:
The stong dominate the weak.
The clever dominate the strong.

Intellect, niet ras. Wink

Wel logisch ook, dat "sterk" boven "zwak" staat. Laten we dan maar wel kijken naar de theorie'en van Herr Nietzsche, en niet naar de misinterpretaties van zijn zus.
Hier ga ik ervanuit dat of je "sterk" of "zwak" bent, wordt bepaald door je intellect. Dat is niet anders, in de "Moderne Wereld".
Nietzsche's theorie: als je de wil tot macht versterkt, dus als je dingen doen die jou leven de moeite waard maken, die vanut jezelf zorgen voor, tja, een versterking van dat wat je goed en leuk vindt, de drijfveren in jou leven zegmaar, dan ben je een ubermensch, heersersmoraal, etc.
Als je dat negeert en tegenwerkt, dan heb je accuut last van een slavenmoraal.
Alleen jij zelf kan weten of je een "heerser" bent, of een "slaaf".
Logisch dan dat de "sterken" boven de "zwakken" staan, want de "sterken" maken nou eenmaal gebruik van het leven, en leven voor hun eigen "wil tot macht".
Even anders gezegd: de "sterken" zijn gelukkig, de "zwakken" niet.

En even tot slot (Het is niet dat het nog niet lang genoeg is.... Laughing), vind ik hun naam niet kloppen.
"Metalheads against humanism", terwijl ze zelf humanistische principes zitten te verkondigen.

Wikipedia. Onderwerp: Socrates (humanist) wrote:
Het moderne humanisme zoekt haar geestverwanten tot ver in de oudheid. In de Griekse Oudheid waren er al denkers die humanistische trekken vertoonden.
Eén daarvan was Socrates. Socrates (470-399 v.Chr.) was de eerste van de drie invloedrijkste filosofen (naast Plato en Aristoteles). Hij vond het heel belangrijk dat mensen zelf nadachten over het leven. Volgens hem moet je steeds vragen durven stellen bij alles wat je tegenkomt in de werkelijkheid. Vertrouwen op je eigen verstand is daarbij belangrijker dan geloof in god of goden. Voor die laatste opvatting werd hij aangeklaagd en ter dood veroordeeld.

Zelf nadenken, en dus niet meelopen met "de groep", jezelf vormen aan "de maatschappij", etc.
Ik citeer.

Metalheads Against Humanism wrote:
Metal has never been about following the herd.

.... to show people that you're not a hamster following the rest of the television-watching, convenience-oriented, whorelike rodents in our society!

... and you aren't fooled by the lies of idiots and followers and people who believe their government and get a kick out of enforcing their conformity on other people.

Maar oke.

Oja, en welteruste Matthijz ^^

Dasyatidae.
Admin

View user profile http://www.freewebs.com/enccent_zooi/

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics