Haat aan louis (ook bekend als luis)
Page 1 of 1 • Share •
Haat aan louis (ook bekend als luis)
We gaan die vieze emo batser kapot maken 

Keesdeviking- Posts: 194

Re: Haat aan louis (ook bekend als luis)
Aiit aiit paasmijdiebooks xD

Thijsaap- Posts: 211

Ghehe, ja, wat een asociale meneer he.
Alleen is me inmiddels wat interessants opgevallen.
VOrig jaar had helemaal niet iedereen een hekel aan Luis. Tamara, Mareille en Simone met name, dat soort "meiden" zaten nog wel terug te kutten. En die vonden het ook helemaal niet erg dat ze aandacht kregen van meneer van Zeist senior.
Inmiddels heerst er in "de groep" een anti-Luis stemming, en hebben bovengenoemde drie ook een hekel aan Luis. Dat vind ik foking hypocriet, omdat zij daar met "de groep" in meegaan. Banaal. Jou niet ook toevallig opgevallen, Thijs?
Maargoed, zo is de Louis-haat nog maar 1 voorbeeld van iets wat door een paar mensen wordt "bedacht", en al snel door de rest van "de groep" wordt overgenomen. Wel handig dat ze hem niet mogen, maar wel irritant dat ze neit nadenken. Maar oke.
Zelf ben ik dan geneigd meteen de andere kant op te gaan, als "de groep" iets doet, gewoon een instinct/reflex-reactie (zoals De Schrik xD).
Feit is en blijft dat Louis kut is, hoewel ik niet echt een rede heb om hem te haten, dat is iets te extreem gezegd. Hij is irritant en hij moet oprotten.
Dus als jullie hem gaan slaan, kom ik kijken.
Alleen is me inmiddels wat interessants opgevallen.
VOrig jaar had helemaal niet iedereen een hekel aan Luis. Tamara, Mareille en Simone met name, dat soort "meiden" zaten nog wel terug te kutten. En die vonden het ook helemaal niet erg dat ze aandacht kregen van meneer van Zeist senior.
Inmiddels heerst er in "de groep" een anti-Luis stemming, en hebben bovengenoemde drie ook een hekel aan Luis. Dat vind ik foking hypocriet, omdat zij daar met "de groep" in meegaan. Banaal. Jou niet ook toevallig opgevallen, Thijs?
Maargoed, zo is de Louis-haat nog maar 1 voorbeeld van iets wat door een paar mensen wordt "bedacht", en al snel door de rest van "de groep" wordt overgenomen. Wel handig dat ze hem niet mogen, maar wel irritant dat ze neit nadenken. Maar oke.
Zelf ben ik dan geneigd meteen de andere kant op te gaan, als "de groep" iets doet, gewoon een instinct/reflex-reactie (zoals De Schrik xD).
Feit is en blijft dat Louis kut is, hoewel ik niet echt een rede heb om hem te haten, dat is iets te extreem gezegd. Hij is irritant en hij moet oprotten.
Dus als jullie hem gaan slaan, kom ik kijken.

Dasyatidae.- Admin

ok XD
maarja :p ik heb gewoon een hekel aan irritante emo batsers XD zoals louis (he toevallig XD). en haat = goed
dus kapot ermee :p
maarja :p ik heb gewoon een hekel aan irritante emo batsers XD zoals louis (he toevallig XD). en haat = goed
dus kapot ermee :p

Mja dr vielen mij allemaal rare dingen op toen ik daarzo gezellig met "de emo's" mee zat te smoken, het ging alleen maar over mislukte relaties wat allemaal uitkwam bij 'wat hebben we toch een hekel aan louis', en elke keer als ik over iets anders begon draaide dat ook weer uit op 'ow wat haten we louis'.
Louis heeft gewoon 1 of 2 dagen iets gehad met al die emo's achtermekaar in een paar weken en toen ineens dachten ze wat is het een mogool, en toen ineens vonden ze em allemaal een mongool :p
Louis heeft gewoon 1 of 2 dagen iets gehad met al die emo's achtermekaar in een paar weken en toen ineens dachten ze wat is het een mogool, en toen ineens vonden ze em allemaal een mongool :p

maarja :p het zijn gewoon allemaal mongolen :p
afvoeren naar auswitz ermee
afvoeren naar auswitz ermee

Haat aan joden!
Nee man, joden horen naar Auzwitz, emo's sterven wel in de pit. Emo's hoeven niet uitgeroeit te worden, dat doen ze zelf wel.. Emo's veroorzaken geen major negatieve shizzle in de maatschappij, joden wel!

maar emo's zijn joden in disguise :p
dus meoten ze wel vergast worden XD
dus meoten ze wel vergast worden XD

Waarschijnlijk gaan al die emo's toch dood als je Louis weg haalt. Want ze kunnen nou wel zeggen dat ze hem haten, maar ze blijven steeds maar over hem praten. Interesting ^^
Emo's moet je recruiteren voor de Suicide Squad, ze zouden een belediging zijn voor Auswitz :p
Emo's moet je recruiteren voor de Suicide Squad, ze zouden een belediging zijn voor Auswitz :p

Dasyatidae.- Admin

wrm XD auswitz was er om de mindere soorten uit te roeien :p
dus het maakt niet uit wat er inkomt :p
zolang het er maar niet levend uitkomt ^^
dus het maakt niet uit wat er inkomt :p
zolang het er maar niet levend uitkomt ^^

Hm, maar dan zijn ze wel meteen dood he.
Hebben we er niets meer aan.
Hebben we er niets meer aan.

Dasyatidae.- Admin

anders wel dan XD
ze hebben toch totaal geen spiermassa XD
dus te werk stellen kan niet, en anders zou het meer kosten dan het zou opleveren en dat moeten we niet hebben hea
ze hebben toch totaal geen spiermassa XD
dus te werk stellen kan niet, en anders zou het meer kosten dan het zou opleveren en dat moeten we niet hebben hea

Nee he. Maar je kan wel materealistisch van ze profiteren, wat niet meer is dan ze verdienen. Als zij allemaal dingen van andere mensen overnemen omdat ze te sielig zijn om die zelf te bedenken, tja, dan mogen ze ook iets terug doen.

Dasyatidae.- Admin

Je kan ze ook gebruiken om je openhaard aan te houden. Dan moet je ze aan vleeshaken in de koeling hangen want als je ze allemaal tegelijk vergast is de rest al gerot voor je de eerste 10 hebt opgestookt.
Thljsaap- Posts: 13

Similar topics» louis vuitton bags online
» designer handbags wholelsale handbags louis vuitton bags
» www.louis .de
» Louis XV - Pegaso 90mm
» Louis Vuitton Monogram Canvas Tivoli GM M40144 Tote Bag
» designer handbags wholelsale handbags louis vuitton bags
» www.louis .de
» Louis XV - Pegaso 90mm
» Louis Vuitton Monogram Canvas Tivoli GM M40144 Tote Bag
Page 1 of 1